|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
V4 25/12 Östersund
1: Favoriten faksnils tycker jag inte visar någon vinnarskalle och som favorit går han fetbort. Kan vinna men skallen ?
Bästa farten har andreaslogum. Hon har gått felfritt och vunnit de två senaste med åkerlundh. Visserligen brukar ston ha svårt mot hingstar, men det här är ju inte direkt V75. Tror hon vinner. Motbuden tycker jag bolsvarten och ka priol är. Bolsvarten var bra med torbjörn och ka priol bra senast han stod start.
|
|
|
#2 |
|
Äntligen är julen över och man kan börja fokusera på trav igen
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
4: chanellecoger tror jag tar spets, trots att hon egentligen inte är startsnabb. Fin löpskalle, vann trots helt lopp i dödens. Motiverad favorit.
Första motbudet är jaguilasouthwind. Rubbet kvar senast efter invändig resa. Tidsmässigt ska hon vinna. Vet inte om magma kan utnyttja spåret, men kan hon det så är hon långt framme.
|
|
|
#5 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-12-25 Bana: Östersund, omg. 30 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 4, 8 (11, 6) 2 11, 12 (3, 8) 3 2, 6 (1, 8) 4 1, 10, 13 (3, 12) Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr Kvittonummer: 4300 0509 xxxx xxxx
|
|
|
|
#6 |
|
Äntligen är julen över och vi kan börja jaga klöver. Ute i snön såg jag en tax och började direkt tänka på lax. Snart börjar snön töa och då tänker jag börja sjöa!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tycker själv att det är väldigt "enkelt" på förhand idag...
I första är det på tok för dåligt streckat på främre träffen... 1 och 4 är klart första hästar ... Andrea Slogum har bästa farten men är på tok för osäker, så den tar jag bort och är ganska övertygad om att det är de enda rätta att göra... Visst Faks Nils gynnas av de strukna hästarna. Men fortfarande fel distans! Men en mega lampa som denne måste man chansa bort, inte ens befogad favorit vafan ... Inte på vad den visat tidigare! Tycker även de på tillägg står lite hårt inne ... Sedan gynnas ju de av 3 strukna hästar... Litet fält nu men går fortfarande på 1&4 här... Fördel 1.... I andra sticker några hästar ut men framförallt Gin De Zeun... Den möter betydligt enklare motstånd och läge och distans talar för denne... Men det som kan fälla den är att det just är enklare motstånd vilket betyder att han kanske får göra mycket själv, vilket hästen ogillar skarpt ... Men klar första häst... Bakom kanske 3,12 och 13 som är grovt nedspelad just nu... I tredje behövs de inte säga mer än att 2 och 6 sticker ut enormt! Skulle dock lägga fördelen på 2 Qvarting som varit lysande på slutet och enligt mig borde vara favorit här?? De hela blir ju inte skönare när det är ca 90% streck på Farmbaron? Haha skrattar hela vägen till banken när Qvarting vinner men streckar båda! I fjärde är det väl lite svårare... Men fortfarande här räcker det med MAX 4 streck... 10 Jaguilla Southwind (stavning), klar första häst för mig... 3,12 kanske bakom ... Vet inte faktiskt tycker inte de nerspelade hästarna har så mycket att komma med.. Antingen 10 eller alla... Jag menar en jättesusare kan vara 9 Dame Puketrop... Men många hästar får det inte att stämma aktionsmässigt i detta skräplopp... Så även favoriten.. Så egentligen borde man strecka på... Men jag kommer köra flerbong idag så jag kommer gå kort i alla lopp
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1,4
11 Gin De Zeun 2,6 9,10 8 Rader x 50 (V4 x2) = 800kr .... Detta blir mitt system förmodligen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har en joker dør jag kær
alla alla 2,6 alla hårt reducerat sen kær vi fæljande flerbong Registrerat spel Datum: 2012-12-25 Bana: Östersund, omg. 30 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4, 8, 11 2 11 Gin de Zeun 3 6 Farmbaron 4 1, 10, 12 Vadet gäller startnummer 9 rader x 50 x 2,00 kr = 900,00 kr Kvittonummer: 0D84 6BC3 5*** 0801 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hopp... Va fel man kan ha! Haha ... Flerbong kanske inte vore fel, men med rätt hästar! Aja skitsamma
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flerbong rækt har kvar fæljande från min joker:
6 farmbaron mot alla eller 2 Qvarting mot 1 chanelle cougar. Så vi jobbar vøl in Farmbaron mot jøtteskrøll |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hmm.... det här gick ju bra
|
|
|
#13 |
|
iskalla jøvla isbjærnar,
hur kan man parkera på plats.......... |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Men gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Gjorde en till kupong men inte heller den blev ju rätt! Fan oxå! Har ju 1.2.6 i tredje .. Varför tar man ens med usla ettan .. Blir allt för lurad av intervjuer hela tiden .. Norska hästen har ju ändå gått 26.7 över distansen aja skitsamma .. Vore surt om de blir skräll i sista då man hade alla ... :/
1.4.8.11 8 1.2.6 ALLA Fan va surt!! Jävla skit, varför spikade man inte 11 ... aja lätt o vara efterklok :/ |
|
|
|
|
|
|
|